Cum returnezi?
Daca vrei sa returnezi un produs sau mai multe se poate face prin ridicare de catre curier, dupa trimiterea unui e-mail prealabil la adresa artelieris@gmail.com
Returnarea banilor se face in maxim 7 zile.
Ai la dispozitie pentru retur 30 de zile calendaristice de la data primirii coletului cu indeplinirea urmatoarelor conditii:
Returneaza produsul pe care nu il mai doresti in aceeasi stare in care a fost livrat. Asta inseamna: probat, dar nepurtat, fara pete, fara urme de uzura sau rupturi, inclusiv cu accesorii sau cutie si pe cat posibil cu eticheta inca atasata - in cazul in care este prezenta pe produs.
Conditia acceptarii returului este ca produsele sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (sa nu fie deteriorate, sa nu prezinte semne de purtare, sa aiba toate etichetele intacte). Din cauza naturii delicate a produselor comercializate, ne rezervam dreptul sa refuzam orice produs returnat care nu poate fi revandut ca nou, intrucat poate pune in pericol sanatatea cumparatorilor.
Recomandam sa probezi produsele fara indepartarea etichetei detasabile.
Produsele trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate prin e-mail la solicitarea returului. Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din e-mail-ul de retur, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.
Limitarea dreptului la retur gratuit in 30 de zile
Compania New Artelieris srl isi rezerva dreptul de a limita serviciul “Retur gratuit in 30 de zile” in cazul unor retururi repetate, indiferent de tipul produsului returnat.
Consumatorul va fi informat printr-o notificare scrisa, apel sau prin posta electronica, atunci cand se constata un comportament incorect.
MODALITATE DE RETUR (pasi de urmat):
1. Trimite-ne o cerere de retur pe e-mail la adresa artelieris@gmail.com in care sa specifici produsul/produsele care se doresc a fi returnate, alaturi de motivul returnarii.
2. Adauga apoi adresa de la care doresti sa ridicam coletul. Poti selecta una dintre adresele catre care ti-am mai facut livrari sau poti adauga o adresa noua.
3. Selecteaza metoda de plata. In cazul in care comanda pe care o returnezi a fost facuta printr-un card de cumparaturi, card de credit sau card de debit, suma va fi restituita in contul asociat acestuia. Daca ai platit prin alta metoda, poti alege sa primesti banii intr-un anumit cont bancar.
4. Odata ce inregistram solicitarea ta de retur, te te vom tine la curent cu statusul acesteia prin e-mail si/sau SMS despre statusul comenzii.
Te vom anunta in momentul in care returul ajunge la depozit si dupa ce verificam produsele pe care le-ai returnat, iti vom spune daca toate conditiile de retur au fost indeplinite. Apoi te vom anunta in momentul in care iti restituim suma echivalenta returului tau (maxim 7 zile).